Thursday, December 31, 2009

2009 saavutused ehk väike kokkuvõte

Armsad kliendid järgmised saavutused on ka teiega seotud, sest ilma teieta neid tulemusi ja saavutusi lihtsalt ei oleks. Olen teile kõigile väga tänulik usalduse ja valiku eest. Loodan uutele ja toredatele kohtumistele uuel ja paremal 2010 aastal!!!
Oli küll raske aga samas edukas aasta.


Sügisesel Wppi 8x10 võistlusel sain Individual kategoorias II koha ja ülejäänud tööd sai äramärgitud ehk siis Accolade of Excellence. Sellised rosetid saadetaklse sulle , et saaksid oma võidutöödele külge panna ja oma stuudios ülesriputada, et ikka kõik näeksid:-)



Sellise kena vidinaga õnnestus mul 2009 veebruaris Las Vegase võistluselt koju tulla:-)
Kuna ma selle kategooria hindamist üldse ei jälginud , oli see mulle väga suureks üllatuseks.
Seda enam oli lavale minnes õnnejoovastus veelgi suurem. Pulma kategoorias õnnestus saada mitmed äramärgitud tööd, mida võib näha varsti ilmuvas väärikas "Album 2009"
See oli minu rahvusvahelise suurvõistluse kolmas III koht. Ei tea, kas olen igavene kolmas?
Võistluse kohta leiab rohkem infot http://www.wppionline.com/


Infoks veel nii palju, et tegemist on igal aastal toimuva pulma-ja portreefotograafide võistlusega, mis leiab aset Las Vegases ja kuhu koguneb tuhandeid fotograafe tervest ilmast.
Sel aastal oli osavõtjaid 12 000 ringis ja täpselt toimus üritus MGM Grand hotelli konverentsikeskuses.
Olen selle üle päris uhke, et olen sellel maastikul Eesti ära märkinud ja tänu sellele tänaseks teatakse sealses tegijate ringis meist juba päris palju.



Järgmine selle aasta saavutus, et ma olen kahes 2009 ilmunud raamatus üks fotograafidest, kelle tehnikat ja kogemusi jagatakse. Seegi oli mulle suureks üllatuseks, kui sellest teada sain.
Raamatu autoriks on Bill Hurter, kes on fantastiline inimene ja võitis sel aastal samal suurel konkursil Elutöö preemia sellel alal, see on väga suur tunnustus. Ta on mitmeid raamatuid avaldanud, väljaandjaks on Amherst Media, http://www.amherestmedia.com/



Head vana aasta lõppu ja kohtumiseni uuel aastal!

7 comments:

Anonymous said...

Palju õnne ja edukat uut aastat! Teie fotod on nii fantastiliselt head, et pean kohe iga nädal käima piilumas, kas midagi uut on tulnud - seda kutsutakse vist fänluseks;)

Annika said...

See teeb mulle rõõmu, et saan oma piltidega kellegile naudingut pakkuda. Püüan jätkata samas vaimus:-)

Unknown said...

Palju-palju õnne !!! Alates oma pulmapiltide nägemise hetkest olen Sinu totaalne fänn :)

Unknown said...

Tere Annika! Õnne eduka aasta puhul ja kui ma nüüd õigesti aru saan, siis mul on olnud au olla osa Sinu edkas töös? Igatahes õnne ja edu uueks aastaks ja rõõmu tervele perele!

Unknown said...

...ja otseloomulikult pean ma ennast ka Annika fänniks- meie imeilusad pulmapildid, õnnestunud lõbus perepildistamine, vahva modellieksperiment (eksperiment muidugi vaid minu jaoks) Käsitöö ajakirjale ning eelmise suve kõhupildistamine vanalinnas - ma loodan, et peagi saab seda rida veel täiendada! Annika on esimene valik, kui soov midagi ilusat jäädvustada!

Unknown said...

Annika! Soovin Sulle kõiges edu ka edaspidi :) Sa oled lihtsalt super-SUPER! Lisaks andekusele ka väga soe ja vahva inimene :) Tuhat tänu, et olemas oled!

V said...

Super saavutus, Annika! Onnitlen!