Saturday, February 28, 2009

Kui tuju lihtsalt pole.....




....või kui on, siis just selline nagu ta parasjagu on.



meeleldi lihtsalt rulliks põrandal...








või mõlgutaks oma mõtteid






kui emme tahab, et ma oma väikse õega kalli-pilte teen ,





siis mina leian , et Olkuga on seda palju mõnusam teha:)





kui see "show" minu naerma ajamiseks on piisavalt kaua kestnud ega ma siis enam kade ole selle naeratusega. seda enam, et emme on meie pildistamist kaua planeerinud võtan ma end ju lõpuks kokku. ma ise arvan, et ma olen ka oma tujudega väga nunnu ja fotograaf on minuga ühel nõul





Igal juhul on iga emotsioon ja tuju jäädvustamist väärt





2 comments:

Katarina said...

nagu iga kord-väga ilusad pildid!!

Unknown said...

Ei no täiesti uskumatult lahe seeria. Eriti lahe tips ja nii mõnnad emotsioonid. Lemmikud need põrandal rullimised.