Sunday, November 22, 2009

Jazz käis stuudios

See on nüüd täitsa ahjusoe materjal. Hanna-Lotta survel, kes tegi märkuse, et võõraid loomi ja lapsi pildistad aga meil endil Jazzust pole korralike pilte, noh stuudiokaid. Nii siis panimegi kodus stuudio püsti ja pildistamine läks lahti.



Ta on meil tõeliselt nunnu.



Mõtlesime mõned romantilised pildid teha. Stilistiks oli meil muidugi Lotta.
















Meie kass oskab silma pilgutada!



Tegelikult oli Jazz`i pildistamise taga ka soov ise kaamera ette eputama tulla.















Meie ninake, see ta üks hellitusnimedest. Kahju, et meie sessiooni ajal polnud õde kodus.
Seega tuleb lähiajal uus shooting meie kodustuudios.




3 comments:

Unknown said...

väga lahe kass teil, punased on minu lemmikud, kuigi ma ise pole kassiimene...muide, Annika, alates detsembrist saad ühe pildistatava juurde, meie perre lisandub mopsi-beebi Belladonna.

Preili fotod ka v kenad, ma heldin alati tüdrukute peale, teadagi miks ;)

Annika said...

kas lõpuks tüdruk teie perre??? Belladonna preili nimi ju, igal juhul väga lahe. muide mina pole kunagi olnud kassiinimene , see meil peres esimene ,mul alati koerad olnud ja nüüd oma esimesest kassist olen nii vaimustatud. kus juures on selline peen kass , et
25.- krooniga ostsime aga väljanägemine on ju väärikas:-) Katre, homme annn teada, millal võid stuudisse cd-le järgi minna:-)), veel ei oska öelda, millal linna jõuan.

Unknown said...

jaa tüdruk jah meie perre lõpuks, mis sest et veidi karvane, a no mis sa hädaga teed eksole :D