Wednesday, February 25, 2009

TUHANDED TÄNUD!!!!!!

Ma tahan tänada kõiki oma armsaid kliente, kes on mind usaldanud ja mind endale fotograafiks valinud.
Ega ilma teieta ei õnnestuks mul ennast teostada. Kuna mulle meeldib ülekõige pildistada mitte lihtsalt elavat ja liikuvat objekti aga just inimest, siis on mul Teid hädasti vaja!!!!!
Ma olen väga õnnelik inimene , et minu tööks on minu hobi ja saan tõesti tegeleda sellega, mis sellist naudingut pakub. Eriti tore veel see, et peale minu enda meeldib mu töö ka paljudele teistele.
Teine minu suur kirg on reisimine ja see ka ikka koos fotograafiaga.
Suured, suured tänud teile kõigile.

Annika

2 comments:

Anonymous said...

Ei, suur suur tänu ikka sulle! Mida me küll ilma sinuta teeksime:)

Unknown said...

Täielikult õigus - sina oled meie PÄIKSEKE, kes meie olulised hetked ja emotsioonid nii osavalt jäädvustab. Tänu sinule, on need meil alatiseks olemas:) Kalli-pai...