Saturday, September 5, 2009

Katri-Liis & Oliver



Stiilsed ehted, autoriks Kristina Viirpalu



IIDA on moekunstnik Kristina Viirpalu kaubamärk. Olin väga vaimustuses tema loomingust,
vahelduseks jälle midagi uut ja stiilset.
Eriti meeldis mulle tema juures ka see, et ta on ka pisiasjadele mõelnud. Sageli on mind häirinud
kui väga väga kallis disaineri kleit ripub kas musta plastmassist riidepuu küljes või veel õudsam on keemilisepuhastuse traadist väänatud riidepuu.





Palaval suveilmal sobivad ka stiilsed põlvikud



Kristina Viirpalu oli ka ise kohal, et pruut ülevaadata ja olla kindel, et kõik
oleks nii nagu tema mõelnud on










Pruudikimp minu lemmik pojengidest.














Sai tehtud ka klassikaline pilt - otsi pildilt pruutpaar:-)






See oli nii armas, kui Katri-Liis oma printsi leidis.
Ma ise kardan jubedalt konni aga olin tubli ja olin makroobjektiiviga päris ninapidi juures sellele elukale.









Põhilise fotosessiooni tegime Tammuri talus http://www.tammuri.ee/ . Suured tänud taluperemehele Erki Saarele, kes meid lahkelt oma valdustesse lasi ja lubas meil seal möllata.
















Lõpetuseks tegime pilte stiilis nagu on meie vanaemadel-vanaisadel oma pulmapäevast .

1 comment:

Marje said...

pruut konnaga on ikka super lahe:)