Tuesday, October 20, 2009

Katre










Autoga seeria oli meie sessiooni viimane. Olime juba lõpetanud ja kõik oma autodesse istunud, kui mulle ei andnud see vana Volga rahu, millest enne mööda sõitsime. Haarasin veel Katrel sabast, küsisn kas jaksad veel ühe seeria kiirelt, kähku, kunsti nimel? Õnneks Katre vastas, et pole probleemi, teeme ära! Mind üldse autod pildil ei köida aga see oli kuidagi teemasse ja nendest piltidest said minu vailedamatud lemmikud.





Katre on üks minu püsiklientidest. Tean , et sama palju on ta ka hea kolleegi Kristiina Männiku püsikliente. Inimene lihtsalt tahab vaheldust, teist käekirja ,persoooni, keskkonda jne. Tänaseks on ta minu juures käinud 5 korda.
Katre, tänud sulle!



















Kõigele vaatamata , mida me selle kleidiga tegime, oleks võinud mõne tunni pärast julgelt kirikusse minna.




oi , oi kui mõnus oli meil vees rullida.....



Selline vees jooksmine märja kleidiga on tõeline sport.







Ohh, kuidas ma nautisin seda sessiooni, kõik oli lubatud:-)




4 comments:

Anonymous said...

See ju ei olnud pulmapäev, eks?

Katre said...

ei...see oli Trash the dress sessioon 2 aastat peale pulmapäeva.

Annika,kusjuures see kleit on samas seisus nagu ennegi, ilus ja puhas :D

Annika said...

Pulmapäeval on suht ebatõenäoline selliseid pilte teha. Aga mul on viimasel aastal päris mitu paari olnud , kui pruutpaar mingil põhjusel soovib ilupilte kas enne pulmapäeva või pärast. Mujal maailmas on see ka üsna levinud. Sellisel juhul on ka natukene vabamad käed möllamiseks.
Katre, järelikud su kleit on uusi ideid ootamas:-)

Unknown said...

kleit ootab muidugi uusi ideid, absoluutselt...ja aitäh sulle hoopis Annika et Sa oled olemas :)