Thursday, October 15, 2009

Külli & Sven, 15.08.09

Heleroheline oli selle pulma värv.








Hästi armas ja kokkuhoidev pere. Ühised lapsed juba suured 11 ja 13 , kui mu mälu mind ei peta.



































Mul oli ääretult tore päev selle perega, kohe erakordselt lõbus.
Kahjuks mulle lõppes see päev väga kurvalt. Just selle pulma registreerimise ajal varastati mul autost enamus minu fototehnikast. See juhtus Toila pargis.
Tänaseks on küll haavad paranenud aga mõnest objektiivist , mis varastele läks, on ikka väga kahju. Õnn oli see, et väiksem fotokott oli õlal ja vähemalt üks kaamera ning paar objektiivi jäid alles.

3 comments:

Unknown said...

oi kui kahju kuulda vargusest Annika, on ikka varganäod!

Anonymous said...

Teades, kui palju rõõmu Annika inimestele oma tööga oma fotomodellidele toob, on seda eriti valus kuulda.

Monsa said...

Krt küll, on ikka troppe maailmas:(